Všeobecné obchodné podmienky
Prevádzkovateľ webu: New You Sk, s.r.o.
Adresa: Bezručova 2047/64, 911 01 Trenčín
IČO: 56059311
DIČ/IČ DPH:2122211344
E-mail: bea@newyou.sk
Telefón: +421905393872
Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú podmienky poskytovania služieb a používania webovej stránky www.newyou.sk (ďalej len „web“) prevádzkovanej spoločnosťou New You Sk, s.r.o. (ďalej len prevádzkovateľ“).
- Definície pojmov
1.1. Prevádzkovateľ: Subjekt spravujúci a prevádzkujúci web a poskytujúci služby prostredníctvom webu.
1.2. Užívateľ: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá prostredníctvom webu využíva služby alebo zadáva objednávky.
1.3. Služby: Produkty, konzultácie, rezervácie alebo iné služby ponúkané Prevádzkovateľom.
1.4. Objednávka: Záväzný dopyt užívateľa na poskytovanie služby, realizovaný cez kontaktný formulár alebo po vzájomnej dohode (telefonicky, e-mailom).
- Prístup na web a používanie služieb
2.1. Užívateľ sa zaväzuje používať web výlučne v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky a týmito VOP.
2.2. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené nesprávnym používaním webu alebo technickými problémami mimo kontroly prevádzkovateľa.
2.3. Poskytovanie služieb podlieha dohode medzi užívateľom a prevádzkovateľom, pričom k záväznej objednávke dôjde až po potvrdení objednávky zo strany prevádzkovateľa.
- Objednávky a platobné podmienky
3.1. Užívateľ vytvára objednávku prostredníctvom:
- a) kontaktného formulára na webe,
- b) telefonicky alebo e-mailom,
- c) rezervácie dohodnutej priamo s prevádzkovateľom.
3.2. Po potvrdení objednávky prevádzkovateľ vystaví užívateľovi faktúru, ktorú je užívateľ povinný uhradiť bankovým prevodom.
3.3. Platba je splatná v lehote uvedenej na faktúre. Služby budú poskytnuté až po pripísaní úhrady na účet prevádzkovateľa, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
3.4. V prípade neuhradenia faktúry v stanovenej lehote si prevádzkovateľ vyhradzuje právo objednávku zrušiť.
- Zrušenie objednávky a storno podmienky
4.1. Užívateľ má právo zrušiť objednávku pred uhradením faktúry bez akýchkoľvek sankcií.
4.2. Po uhradení faktúry je zrušenie objednávky možné len po dohode s prevádzkovateľom. V prípade zrušenia objednávky má prevádzkovateľ nárok na úhradu vzniknutých nákladov.
- Reklamačný poriadok
5.1. Užívateľ má právo reklamovať služby do 14 dní od ich poskytnutia, pokiaľ služba nezodpovedá potvrdenej objednávke alebo dohodnutým podmienkam.
5.2. Prevádzkovateľ nezodpovedá za subjektívne nenaplnenie očakávaní užívateľa vyplývajúcich z mentoringových alebo poradenských služieb, ak služby boli poskytnuté v súlade s ich obsahom a charakterom. Užívateľ si uvedomuje, že úspešnosť a výsledky takýchto služieb závisia o individuálneho prístupu, súčinnosti a aktívneho zapojenia užívateľa.
5.3. Reklamácie sa riešia individuálne, v súlade so zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
5.4. Reklamáciu môže užívateľ uplatniť písomne e-mailom, alebo na adrese prevádzkovateľa, pričom prevádzkovateľ rozhodne o oprávnenosti do 30 dní.
- Ochrana osobných údajov
6.1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje Užívateľa v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadením GDPR.
6.2. Údaje zadané prostredníctvom kontaktného formulára budú použité výlučne na účely spracovania objednávky alebo rezervácie.
6.3. Podrobnosti o spracovaní osobných údajov nájdete v dokumente [Zásady ochrany osobných údajov].
- Záverečné ustanovenia
7.1. Tieto VOP nadobúdajú platnosť dňom ich zverejnenia na webe.
7.2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto VOP, pričom aktuálne znenie bude vždy dostupné na webe.
7.3. Vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Dátum poslednej aktualizácie: 27.11.2024